96. 不完全な文章incomplete sentences

96. 不完全な文章incomplete sentences


わたしが楽しいことは・・・
わたしが大統領なら、まず・・・
いい仕事とは・・・
わたしのことでうらやましいと思われたいのは・・・
これまで誰にも言ったことのないことは・・・
わたしの友人に望むことは・・・
学校の時間のすべてを使っていいと思うコースは・・・
いちばん幸せなのは・・・
わたしがかっこいいのは・・・
わたしがやりたいことは・・・
わたしが聞きたい物語とは・・・
がっかりするのは・・・
わたしのことが好きなのは・・・
人のことで気持ちいいのは・・・
わたしがとてもうまいのは・・・
両親にしてほしいことは・・・
本当に達成したいひとつのものは・・・
わたしは・・・
わたしがなりたいものは・・・
わたしは昔・・・
わたしがやりたいくないのは・・・
世界がより良い場所になるために、人々は・・・
もっとも気がかりなのは・・・
わたしが重要な人だと感じられるのは・・・
わたしが自分のやり方を貫けるのは・・・
わたしができることは・・・
わたしがしたいことは・・・


I really get a lot of pleasure when I…
If I were president, the first thing I would do is…
My idea of a good job is…
The thing I like people to admire me for is…
Something I’ve never told anyone about before is…
I’d like my friends to…
If I could spend all my time at school in one course, it would be…
I am cool when I…
I am happiest when I…
I love to…
I like to hear stories about…
I get turned on by///
I like myself because…
I feel best when people…
Something I’m really good at is…
I’d like my parents to…
The one thing I most want to accomplish is…
I am…
I want to be…
I used to…
I don’t like to…
The world would be a better place if people would…
The thing I’m most concerned about is…
I feel important when…
I seem to get my way when…
The best thing about my body is…
I can…
I want to…
[PR]
by eric-blog | 2009-11-15 08:45 | ☆アクティビティ・アイデア | Comments(0)
<< シンキング・スキル指導者育成 78. 21の質問twenty... >>