55. もしも、わたしがなれるなら・・・If I could be…

55. もしも、わたしがなれるなら・・・If I could be…


もしも動物になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしも鳥になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしも昆虫になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしも花になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしも木になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしも家具になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしも楽器になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしも建物になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしも車になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしも通りになれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしも州になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしも外国になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしもゲームになれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしもレコードになれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしもテレビ番組になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしも映画になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしも食べ物になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしも色になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・
もしも演説の一部になれるのなら、わたしは・・・になる。なぜならば・・・


If I could be any animal, I’d be…because…

If I could be a bird, I’d be…because…

If I could be an insect, I’d be…because…

If I could be a flower, I’d be…because…

If I could be a tree, I’d be…because…

If I could be a piece of furniture, I’d be…because…
If I could be a musical instrument, I’d be…because…
If I could be a building, I’d be…because…

If I could be a car, I’d be…because…

If I could be a street , I’d be…because…

If I could be a state, I’d be…because…

If I could be a foreign country, I’d be…because…
If I could be a game, I’d be…because…

If I could be a record, I’d be…because…

If I could be a TV show, I’d be…because…

If I could be a movie, I’d be…because…

If I could be a food, I’d be…because…

If I could be any color , I’d be…because…

If I could be a part of speech, I’d be…because…
[PR]
by eric-blog | 2009-11-15 08:43 | ☆アクティビティ・アイデア | Comments(0)
<< 62. 週間リアクションシート... 50. わたしは誰?の質問wh... >>